。﹏〝● 緣 份 其 實 很 薄 弱 **╮ 只 給 予 我 們 相 識 的 機 會 +。°˙
都好耐冇打個個日記囉...../\/\"(差唔多2個星期到La)....今日一起身..成個
人冇晒力,,,又暈.....可能琴晚唔多夠訓(成 晚都係到咳....囉命!!)之後我同我丫爸講話去睇醫生
.....跟住佢就幫我打電話去學校請假(出奇,,,佢冇反對!!!!)去到醫院之後,,,,,個醫生話我有呢個既
氣管炎.....第一次有d咁既病!!!!之後就返黎屋企......食左d野,,,就去左訓覺....其他野一陣先打la/////