ξ_ˇ°o 思 念 只 是 一 種 習 慣 〃﹏ ◇就 習 慣 一 下 不 去 思 念 任 何 人 吧 *'|°[

。﹏〝● 緣 份 其 實 很 薄 弱 **╮
只 給 予 我 們 相 識 的 機 會 +。°˙

                                                                           

    按下開啟新視窗觀看          

 

                             

 

 

ken21
暱稱: "[[雞﹏2次
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
L/-\ST 一個日記�...
...........
大病......
開心中又有唔開心
又係好惱既一日
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
眷戀
焦急的水點滴下串串 哭泣的天空似個深淵 是妳令我眷戀是美夢卻太短 為何仍重提舊片段 * 冰封的癡心烙下了印 深刻的教訓我太天真 【【但我沒法死心卻早知難合襯】】 難忘時辰留下缺憾 * # 我心在茫茫情海翻滾 孤單飄泊如迷途沒牽引 北風雖近但何曾傳遞聲音 共潮浪去再等 但妳轉身臨行前剩低傷感 可否轉告為何延續苦困 悲哭不禁仍祈求臨別送贈 一個熱吻 # Repeat * # 我等妳心妳傷我心太過份 我不變心妳早變得冷感 偷偷的想著妳或記著妳的火吻 【【不肯相信 到了今天 緣份已盡 Ha...】】 Repeat #
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 2
今日人氣: 5
累積人氣: 429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


大病...... 分類: 未分類

                                          都好耐冇打個個日記囉...../\/\"(差唔多2個星期到La)....今日一起身..成個

人冇晒力,,,又暈.....可能琴晚唔多夠訓(成 晚都係到咳....囉命!!)之後我同我丫爸講話去睇醫生

.....跟住佢就幫我打電話去學校請假(出奇,,,佢冇反對!!!!)去到醫院之後,,,,,個醫生話我有呢個既

氣管炎.....第一次有d咁既病!!!!之後就返黎屋企......食左d野,,,就去左訓覺....其他野一陣先打la/////




訪客留言 (返回 ken21 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]