今朝好早就起左身...7:05 之後返到學校,,,,就問d女仔班
際個到點....跟住佢地話..能要重打既機會會好高...咁我就問佢地咁會唔會打...佢地就話
一定唔會.....咁之後...我就聽黃振耀講話要打3場2勝...佢仲話係個個死仆街講(龜永康)提
出.....我聽到就更係屌晒鬼咁la...不耐都唔鍾意個個仆街仔傢嘛.....成日淨係識係d 丫sir/miss
面前幫佢地整令對鞋....勁想打佢...(不過我唔會咁做...應成個佢唔會咁易打人傢嘛.../\/\")
之後到左小息....咁我就去打波la....(就更係排球la...)咁就見到肥姚......佢同我講左某一件事
俾我聽....我聽到之後勁惱.....好想去打死個班仆街
唉...怪都怪我自己琴晚訓左覺....而家好
奈9
...咁之後係體育堂......木木 sir就講俾我地聽班際件事點理......聽到係佢把口講出黎d
野仲輕丫(可能係佢個死仆街講係咁掛.....正一死仆街...鬼唔望你同條女say goodby)咁我地呢堂就踢波la.....唉我已經唔係踢波傢la...係踢人.......
見到隔離班d人守龍...就專登踢得大力d......有幾個俾我踢中左...仲要係中頭..勁好笑==﹏="
跟住到左放學就同我班d人打波...(係籃球)打到好激...搞到自己好累...)....咁之後就同左王梓萌&
黃振耀去左39樓買煙....咁我更係冇買la....淨係王梓萌買.....之後就同佢地去左後樓梯都食la.........
咁我自己又仆街喎.......就食左3枝(對唔住丫
.....我唔會傢la.....信我丫)咁食完同傾完計之後就
走la.....走個陣時係6點幾(唔記得準確時間)...咁返左屋企......就on icq.....之後就玩左一陣...跟住就睇我
至愛......hunter x hunter 睇到12點幾....打埋個日記就訓la.....
好搞笑丫我...我竟然作左首詩.......超勁
廣源對十四, (廣源勝對十四k這班人)
不是死就亡。 (不是他死就是我亡)
十四雖多人, (十四雖然很多人)
廣源必大勝。 (但廣源勝必定大勝)
十四卻很九, (十四他們卻很賤格)
打人又打九。 (每次打完交又要打999)
把我人齊拉, (搞到我們的人被拉晒)
他朝誓報仇。 (一有機會就會把你們打到一仆一碌)﹏永不番身<----我話既
|