今日10點返左學校練啦啦隊 要跳舞呀 痴線 最主要係好7呀 加上社長都冇返 妖佢 之後同d同學去左睇功課灌籃 比想像中悶左小小 但係好睇過長江7號 就返學啦 我未做曬d功課呀 天氣開始回暖啦 唔洗著咁多3 yeah~