ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2010 年 4 月 7 日  星期三   晴天


****:) 四月三日至四月七日。 【返大陸拜山】 分類: 甘。

 

 

 

 

話說我都係敵唔過內心-_-' 於是四月三日就自己返大陸。

當日三點起身,玩左陣電腦,四點左右打比父親 (佢係大陸

咁就自己一個返大陸去了Orz

 

臨急臨忙,竟唔記得帶電話囉(叉緊電囉…

又唔記得帶電話卡 (父親果張、自己果張

雖然帶部左電話,可是裡面的電話卡竟然是幾年前沒有上台的電話卡= ='

 WTF!

當時由於趕住拎吉他還比祺祺!於是又唔記得拎鎖匙!

關門個一刻,我突然腦袋一片空白…………………

直到拎吉他上祺祺屋企同埋諗住拎返個Hand Free都唔記得…個腦依然一片空白的…

 

跟住個刻我就諗

「如果今次返大陸唔成功= =我真係會返香港睏街都似」

 

 

去到深圳,然而我就覺得個天係作弄緊我似的!

竟然無車囉…………

我即刻係啲店舖打比父親…

父親「你飛的去xx搭喇」

我「咁好喇」

 

於是我就飛的去了果個地方喇。

我「唔該我想問有冇去xx既車呀?」

佢「八點半」

 

咁我就未買票喇…去左隔離既店舖打比父親…

我「要八點半先有車喎」

佢「咁你去搵飯食,食完坐左陣差唔多咖喇」

我「下!!!!!! 咁好喇」

 

於是我返去喇。

我「唔該我想買八點半既車票」

佢「對唔住呀,無車喇」

我「唔係卦」

佢「對唔住」

#$%^&*()_!$!@$%@#%$#^!@$!%

 

咁我又再打比父親喇…

我「佢宜家又話無車喎,點算= =」

佢「咁你係附近到睇下,有冇啲大巴去xx、xx同埋xx既,有就上喇」

我「唉,咁好喇」

 

咁我就搵喇,搵左勁耐。係果度來回來回咁行左個幾兩個鐘到喇…

原本天還是光的,隨著時間的飛逝,也漸漸暗了…

於是我又再打比父親…

我「等左好耐都無囉」

佢「咁算喇,你返香港喇」

我「唉~~~~~~~~~~咁算喇」

 

咁我呢刻見到一部我大陸的車,但係個服務員之前話無位。

咁我係呢一刻作出左人生中最好既決擇=_=

就係行左過去部車到問

我「仲有冇位呀?」

佢「無……」

佢「你等等」

佢「一百蚊,快啲上」

就咁比左錢佢就上左去sosad。

唔知點解,人生中最開心、最感希望既時刻,竟然係上到呢部車囉…

 

然而我十一點半就到了……坐左五個鐘車!

 

其他日子唔講喇…影左好多相:)

拜山呀,屋企呀。xd

 

 

 

 

 







 
發表時間:2010-04-07 11:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]