|
|
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| ****:)三月二十八日。 家教會旅行:) |
分類: 甘。 |
話說今朝約左人食早餐,啲人又遲晒到囉。
去左太和麥當勞食早餐,食完早餐就趕返學校。
估唔到無遲到,仲有時間去個廁所,去完仲要等人囉:@ 早知個早餐慢慢嘆。
搭船去荔枝窩都搭左成兩個幾鐘囉:O 媽的,好彩我喜歡海洋ja。
真係想落去坐係度,享受一下海風:S
紅樹林:O
我諗係度做掃街都幾慘:'( 要掃咁多樹葉sosad
咁話說有人卦住拍寫真sosad,拍到唔知時間返上船,搞到全部都等我地三個人囉=_='

比多張大家估下佢係邊個喇!

然而我地最遲去到搭船,我即刻載返個hand free-_-'xd (咩都聽唔到囉,xd
跟住就去吉澳食海鮮餐喇…
咁去到食完野又有人癮起想拍寫真喎:O
又一輯了Orz
自己估下佢係邊個喇。

比多一張你地估喇。

姻緣樹喎…

然後就返去搭船去下一站喇…
去搭門!

最令我難忘的一站:'(
因為令我們更接近………大海。
離遠已經聽到海浪在沖擊石頭的聲音了。終於看見了…
由於有路比我地落…所以我地梗係.!xd
好舒服呀!!!一路''訂''石仔.xd 想不到這班型男也有可愛的一面xd (不包括我=_='
好多石頭!都唔知係咪特登擺係度吸引啲人落黎''訂''.xd
真係唔願走囉=[

話說落到黎!又有寫真睇喇大家!.xd
係咪好想睇呢 !
烈日當空:S 都仲擺到pose喎-_-'
睇你忍得幾耐!xd 。
估下佢係邊個喇…

玩完了-_-'如有得罪,多多包涵:S
回程了:'( 有點兒唔捨得囉:'(
唉…
咁就一天了:( 愉快的:S

呢一刻有點兒內疚添:'(
。

|
| 發表時間:2010-03-29 12:00 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 419 | »
|