|
|
2010 年 3 月 12 日 星期五  |
| ****:) 睇戲《Alice in Wonderland》 wt 人生`3th |
分類: 甘。 |
話說人生第二同第二次入戲院睇戲都係跟學校。
囧。
個人覺得都幾悶。(套戲
一路睇都係一路好睏…
到最後幾分鐘直頭瞓左。=_='
點知到左最尾。(完果陣
成個人特然彈返起身,醒晒晨。
因為聽到最後首歌:P
比大家聽下喇:)
Avril Lavigne - Alice
enjoy it....

|
| 發表時間:2010-03-12 09:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 419 | »
|