|
|
2010 年 2 月 4 日 星期四  |
| *:)二月四日。 中四級睇戲 ! 《孔子 - 決戰春秋》 , 家裝修完。 |
分類: 甘。 |
今日全級中四去睇戲!
雖然唔係包全場…可惜都接近包場! (頭一行
一開始我覺得應該會好悶好悶…
但係一睇…簡直完全唔同想法…
如果我再眼淺一點…可能真的會流淚啊!Orz

話說呢幾日屋企裝修完…
間房掉左張床,大左好多;) 擺埋個衣櫃同琴入黎:)
唔錯唔錯;)

囧

|
| 發表時間:2010-02-04 08:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 419 | »
|