ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2010 年 2 月 14 日  星期日   微雨


****:)二月十四日。 農曆新年、情人節。 分類: 甘。

 

 

 

話說琴晚凌晨十二點幾。(= ='即係今朝凌晨十二點幾

無聊得濟= ='就打比朋友們....。

「喂,好悶,出街洛…」然而佢地都話好…但有咩地方去呢?

「屌…去唱K喇…」然而佢地「唔錯喎屌…但咁夜有冇位咖」

然而我就打電話「喂,唔該我想問有冇位,我想book。」人地「um...book就無晒位,但係如果你宜家黎攞呢,就有位= .='」

然而我一直係度諗呢句既意思= ='。

然而我同一個粉嶺朋友就十二點幾出門口=_='唱一點…

有毛毛雨喎-o-'

 

一點唱到六點=_='仲以為可以唱到八點添…

唱到聲都沙…………成個曾志偉咁= ='囧

 

然而我地就六點半返到粉嶺…

起身喇…

 

八點就比人嘈醒了… (早上

Orz,好睏呀…妖= ='

然而就起身刷牙洗臉食飯…-_-'

食完就出門口………做咩?

去南丫島sosad…

 

上火車…睏唔到

上地鐵…睏唔到

坐船……睏唔到

 

My God…好眼睏的說!

 

 

難忘的一天………

 

 

然而今日係情人節喇………

 

 

今年又是一支公情人節了……………

 

 

 







 
發表時間:2010-02-14 09:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]