|
|
2009 年 12 月 2 日 星期三  |
| 十二月二日。籃球隊練習! |
分類: 甘。 |
今晚係第一次籃球隊練習…
雖然教練臨時沒有空…但我們依然團結地練習:d
話說今日係我第一次練習-_-'。
八點鐘才收到祺祺電話…Orz 沖完涼=..='
但仍然要落去!!!
好合作啊各位:)
希望日後同你地會好合作喇!!!
嘻嘻:)
今日為我盤康乃馨成功移植:)
我會比心機養你咖喇.xddd
快高長大喇!;)

|
| 發表時間:2009-12-02 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | ... | 419 | »
|