ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


**333*十一月二十日。 分類: 希望。

 

 

 

 

呢兩日真係好開心:d

今朝十一點起左身-..-'

一見到電話原來有人打比我:O

即刻覆電話:d然後再打電話返學校問幾點可以返去整board:S

 

之後再睏返sosad。一點鐘爸媽叫我起了。

好凍:S 唔願起囉…但約了人:D當然不能遲到喇

 

估唔到最早到係我囉:O 。MIss 阿SIr果啲去晒食飯:S

我就坐係小食部門前啲台到等左陣。見到阿康:O

好驚訝佢會返黎:D

 

過多陣就上左去做壁佈喇。

2:30開始做。

今日唔係咁多野做,所以四點就做完了:D

真係好靚xDD

 

之後我地就去食野喇…

去左KFC食:O 七個人食 $二百七十六?

食剩兩舊大雞。咁我同阿康一人一半,食左一舊。

剩返一舊佢地猜=..='點知猜完都係我地五個一齊食,哈哈。真係齊心:P

 

好開心好開心好開心:P 聽到一啲野:D thanks YOu=]

 

咁岩今日少文生日,上左newway…咁我就諗住上去比埋錢:( 話說佢地比兩個人放了飛機:@

我唔想做第三個,所以我上左去比埋錢:S

唔好意思啊…馮。要妳地等咁耐添:(

落返去拎校褸~_~。其實好想做一樣野,可惜…還是沒有勇氣,囧。

 

之後又返上去唱K。唱到八點:O (送多三個鐘比我地唱喎:o

唱完去左新旺都食飯:S

個個飲酒飲到臉都紅晒。囧。當然我無喇:P

 

之後就……唉=..='

唔講喇sosad。

 

行到隻腳都損晒囉:@

WTF。

 

唔好意思咁多位-___-'要你們擔心了。囧

電話無電真係慘=[ 我搵電話亭都搵左勁耐囉,搵到我炆:(

最後搵唔到,返去搭巴士走人lu。

 

SORSORSORSOR各位:(

 

 

 

 

 

 







 
發表時間:2009-11-21 01:40 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]