|
|
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| **333*十一月二十日。 |
分類: 希望。 |
呢兩日真係好開心:d
今朝十一點起左身-..-'
一見到電話原來有人打比我:O
即刻覆電話:d然後再打電話返學校問幾點可以返去整board:S
之後再睏返sosad。一點鐘爸媽叫我起了。
好凍:S 唔願起囉…但約了人:D當然不能遲到喇
估唔到最早到係我囉:O 。MIss 阿SIr果啲去晒食飯:S
我就坐係小食部門前啲台到等左陣。見到阿康:O
好驚訝佢會返黎:D
過多陣就上左去做壁佈喇。
2:30開始做。
今日唔係咁多野做,所以四點就做完了:D
真係好靚xDD
之後我地就去食野喇…
去左KFC食:O 七個人食 $二百七十六?
食剩兩舊大雞。咁我同阿康一人一半,食左一舊。
剩返一舊佢地猜=..='點知猜完都係我地五個一齊食,哈哈。真係齊心:P
好開心好開心好開心:P 聽到一啲野:D thanks YOu=]
咁岩今日少文生日,上左newway…咁我就諗住上去比埋錢:( 話說佢地比兩個人放了飛機:@
我唔想做第三個,所以我上左去比埋錢:S
唔好意思啊…馮。要妳地等咁耐添:(
落返去拎校褸~_~。其實好想做一樣野,可惜…還是沒有勇氣,囧。
之後又返上去唱K。唱到八點:O (送多三個鐘比我地唱喎:o
唱完去左新旺都食飯:S
個個飲酒飲到臉都紅晒。囧。當然我無喇:P
之後就……唉=..='
唔講喇sosad。
行到隻腳都損晒囉:@
WTF。
唔好意思咁多位-___-'要你們擔心了。囧
電話無電真係慘=[ 我搵電話亭都搵左勁耐囉,搵到我炆:(
最後搵唔到,返去搭巴士走人lu。
SORSORSORSOR各位:(

|
| 發表時間:2009-11-21 01:40 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 419 | »
|