|
|
2009 年 11 月 19 日 星期四  |
| **3333*十一月十九日。 |
分類: 希望。 |
今日真係可以話係中四至今最開心的一天=[
個原因真係好低能下…所以都係唔講喇:P
比人剪左頭髮其實都幾好丫,以前日日返學都要趕住去搭小巴。(趁阿Sir未企係學校門口之前返到學校
宜家…日日都唔使咁趕喇:)
今朝搭巴士:O中四開學至今都好似未搭過巴士了:O
班主任課︰無晒動力了…睏了:(
中文︰睏了= ='隱約聽到菊英代堂。梁xx無黎個下真係個個都興奮到= ='彈起身啊。哈
小息︰繼續睏了吧= =?
數學︰唉…因琴日比人剪頭髮,故不開心。所以無上堂,睏了。Miss左一堂,真係好大差別:(
小息︰忘了:O
通識︰好煩啊= ='係咁拍醒我。屌啊= ='
lunch 去左成仔食=0=' 炸醬米好食!xdd
英文︰入禮堂練英詩。去左後面玩琴!哈哈。唉…都唔知點算,背都未背,動作都唔識。
OLE︰Miss姚講戲劇啲野:O 之後又睇影片比我地睇@_@'。(Charlie
放學本身諗住整board。點知比條茂利(呂xx ,借左半個鐘時間練英詩。
唉…咁我唔想練,所以落左去打波算。打到條茂利走左,我就返上去整board。
真係覺得自己好似無乜用處咁囉:(
大家都好比心機做:D。
之後去左大元買紙:O 仲以為自己一個去咖添。囧
十句說話:D
返到去又剪野喇。之後有剩骷髏骨頭:O
我地拎黎貼係個身到-3-'哈= =
雖然到最後都係完成唔到個board:(
但我相信大家已經盡晒力,我地欠缺的只是「機會」。

|
| 發表時間:2009-11-19 10:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | ... | 419 | »
|