|
|
2009 年 4 月 2 日 星期四  |
| 四月二日。 |
分類: 唉。 |
呢排都吾知自己諗咩。好亂咁,唉。
笑係吾係代表開心咖?
今日考數學,中史。
尋晚都有溫下數=_='。但中史就XX(
返到去。梁頌軒就係度問中史啲問題=_='
見到肥波可以對答如流=_='唉。
但係咁樣都幾好=_='溫到好多~_~'
1030考中史。mr.葉監考。
囧。好采第一、二堂聽佢地答左好多問題~_~'
我諗我都應該可以勉強合格的。
1135考數學。mr.朱監考=_='
心情好亂。搞到做咩都吾知=_='一派卷就傳左sosad'
希望可以合格喇。唉.數學都算係我感興趣既一科。囧
放學了。
我地又行去火車站搭巴士=_='
唉。
算了。

|
| 發表時間:2009-04-02 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | ... | 419 | »
|