|
|
2009 年 4 月 1 日 星期三  |
| 四月一日。(愚人情。 |
分類: 灰。 |
唉。雖然話人類係有思想感情情緒。
但係如果每日都有好多種吾同情緒。都幾難受。
心情起伏好大好大囉。唉。''
一時開心,一時灰心,一時傷心。
唉。我都吾敢判斷下一刻會吾會突然間傷心。灰心''
但往往都無乜可能係開心囉。
唉。打返今日果篇先'
話說尋晚夜沖涼。咁就無用到護髮素=_='
所以今朝沖涼洗頭就用了。
但係又驚會沖耐左=____='。
出到黎。比平時遲左一個字到~_~'
但係吹頭到可以吹少一陣補返=_='囧
今日考生物,中文。
早會:囧=_='見到ms崔好鬼鼠咁食香口膠=_='比我望到就吾咬T^T'
視藝:唉。呢堂係度傾下計。雖然我係咁笑。
但係呢啲笑聲係快樂定暗藏灰心/傷心?。唉'
小息:食野。見到某某插隻手拎哂啲叉上黎再擺返落去=_='
搞到我轉食餐蛋治 (吾洗用叉~_~'
1030考中文 , ms董代堂。
可能周sir出呢份卷有太多問題=_='搞到佢自己都入左黎課室三次到~_~'
一拎到份卷就做《愛蓮說》先~_~'好冇信心嘛。驚吾記得=_='
閱讀理解留言最尾先做。(好哂時間嘛''
1137考生物 , 顏老師代堂*0*~
開考前我仲係傻下傻下咁以為係考中文添sosad'
唉。好後悔之前上生物堂點解要睏囉。好後悔點解吾溫耐啲書囉。
唉。我只要25分。25分夠了~_~'拜託。但,我想應該冇可能吧/口\'
算喇。怪就怪自己上堂吾聽書喇。唉
放學:去左麥當勞食野。
食完同小文,肥波行路去火車站。
雖然沿途我地有講有笑。甚至我係笑到抖吾到氣。唉''
但係。唉。算喇。
唉。我寧願要灰心都吾寧願要傷心囉。
已習慣了:(
唉。與妳相差太遠太遠了。

|
| 發表時間:2009-04-01 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | ... | 419 | »
|