ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


四月一日。(愚人情。 分類: 灰。

 

 

 

唉。雖然話人類係有思想感情情緒。

 

但係如果每日都有好多種吾同情緒。都幾難受。

 

心情起伏好大好大囉。唉。''

 

一時開心,一時灰心,一時傷心。

 

唉。我都吾敢判斷下一刻會吾會突然間傷心。灰心''

 

但往往都無乜可能係開心囉。

 

 

唉。打返今日果篇先'

 

 

話說尋晚夜沖涼。咁就無用到護髮素=_='

 

所以今朝沖涼洗頭就用了。

 

但係又驚會沖耐左=____='。

 

出到黎。比平時遲左一個字到~_~'

 

但係吹頭到可以吹少一陣補返=_='囧

 

 

今日考生物,中文。

 

早會:囧=_='見到ms崔好鬼鼠咁食香口膠=_='比我望到就吾咬T^T'

 

視藝:唉。呢堂係度傾下計。雖然我係咁笑。

   但係呢啲笑聲係快樂定暗藏灰心/傷心?。唉'

 

小息:食野。見到某某插隻手拎哂啲叉上黎再擺返落去=_='

   搞到我轉食餐蛋治 (吾洗用叉~_~'

 

1030考中文 , ms董代堂。

 

可能周sir出呢份卷有太多問題=_='搞到佢自己都入左黎課室三次到~_~'

 

一拎到份卷就做《愛蓮說》先~_~'好冇信心嘛。驚吾記得=_='

 

閱讀理解留言最尾先做。(好哂時間嘛''

 

 

1137考生物 , 顏老師代堂*0*~

 

開考前我仲係傻下傻下咁以為係考中文添sosad'

 

唉。好後悔之前上生物堂點解要睏囉。好後悔點解吾溫耐啲書囉。

 

唉。我只要25分。25分夠了~_~'拜託。但,我想應該冇可能吧/口\'

 

算喇。怪就怪自己上堂吾聽書喇。唉

 

 

 

放學:去左麥當勞食野。

食完同小文,肥波行路去火車站。

雖然沿途我地有講有笑。甚至我係笑到抖吾到氣。唉''

 

但係。唉。算喇。

 

 

唉。我寧願要灰心都吾寧願要傷心囉。

 

已習慣了:(

 

 

 

唉。與妳相差太遠太遠了。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 







 
發表時間:2009-04-01 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]