|
|
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
| 二月二十五日。 |
分類: 唉。 |
唉。成日落雨添呢排=__='搞到心情都吾方好得去邊:S
太吾想戴遮。所以今朝好急步咁行去火車站搭火車=__='
無乜雨。好采~_~'
補課=___='。囧。
早會:唉。以為會落雨吾洗早會添=_='著左黑襪囉~_~'
電腦:唉=___='。成堂最好都係寫字=__='。囧
小息:忘了。大概又是睡了?
生物:寫字^_^'爽。今堂冇睏啊。好乖的說~_~'
小息:囧。看見妳。
數學:概率~_~'正。
lunch:佢地話去食麥當勞囉:'( 估吾到佢地病都咁勇。唉=__='
中文:顏sir啲字真係。愈睇愈靚。
英文:做咩要比我地休息七分鐘姐:'( 明知我睏完起身實冇精神=_='想再睏咖喇。唉
放學:又去會見三哥=__=' magic class=__=' 玩coins。呢堂都幾無聊下。囧。
小文都放左了。囧。
一齊走了=__='。
好想看見妳而已

|
| 發表時間:2009-03-25 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | ... | 419 | »
|