今朝仲諗住搭小巴返學添=_='。但係點知落雨:S`
好急咁=_='搭八都未出門口。搞到出門口前果刻都吾知做緊咩=口='
冇帶遮囉=[。
搭巴士果陣=_='。打左比蘇俊傑。但係,吾想要佢地等既關係。叫佢地走先=___='囧
佢地走左兩三分鐘到我先到-___-'囧。算喇。廢時要人地等喇=[
就咁係巴士站站左一陣=_='。跟住就有人遮埋我了。單人遮=_='
濕哂~_~'好彩個頭冇乜濕=___='。好彩今朝冇洗頭。囧'如果吾係= ='\___/'
班主任課:哈哈。成班大陸哩=_='除哂鞋晾襪。哈哈''估吾到女仔都會=___='
中文:默書。好中意寫字啊=_____='。唉''
小息:買野食咁。囧
英文:mmlc啲機=____='。爽'' 全部人上哂網做緊野= _='我仲係桌面load緊個nod32= ='。(笑.
小息:忘記了。大概又是睡覺。
P.E:哈哈。屈sir笑淫淫個樣。真係好想打佢.。哈哈。
冇帶衫所以係G06到睏了。囧=_='一路瞓隔離一路打仗咁。周不時撞到「呯呯呯呯呯」= ='。仲撞到我。煩~_~'
但太愛睡了。無理佢地。唉。好對吾住自己body=___='
lunch:潮記食野。食食下博博話搭三喇=__='。死= ='。拿拿霖飲埋杯熱野就沖返學校了。
搵ms yu 溫返啲中史野。哈哈。easy喇=___='。(笑
生活教育:字字字~______~''可否讓我寫字=___='。囧。
數學:得返四個字。所以.= ='。我都吾記得做過啲咩/____\。我諗應該係睏左。
地理:睏左。係課室瞓教真危險。嘉偉又吾知係度搞咩。後面成班人係咁講=_='大概話緊我=___='
周不時好似有隻手係我背脊咁~_~' 恐怖''。一望後面= ='成班又奸笑淫笑=___='。咦啊。=___=' (嘔心
放學:囧。走左After School Program添=__='。唉。吾理了=___='哈哈。
真係好想同shama傾計=__='太有趣了。哈哈''
係咁喇=___='囧。

|