今日考英文、化學、歷史。
今朝原本諗住早啲返學校溫書咖。
六點半起到身。太睏了=_='。
睏多兩個字。''搭八又起身=______=''
之後就諗住刷牙=_=。
但係突然= ='''去左拎時間表出黎睇。 (我以為今日九點幾返去/口\
睇完=_='囧。見到話有得上第一二堂,就諗「算喇=_='睏多陣。囧」
太懶了~_~''
睏到七點。起身
刷牙洗面=_='仲諗緊沖吾沖涼好。囧
最後都有沖~_~'好舒服啊sosad
囧。今朝吾使吹頭=_='好快乾的說。
返到去。
班主任課:各位同學都好比心機溫書xDD''大家加油啊。
0910開始考英文。顏老師監考=_='
唉。仲以為歷史先啊。班主任課靜係溫左歷史囉\___/'
算喇。為有靠尋晚啲記憶了~_~'
做完之後係咁返睇返睇返睇囉~_~'好驚吾合格啊/口\'
英文英文英文!
考完之後落左去食野=____=' 買完先話剩返兩分鐘!
囧。
1005考化學。ms chanchan 監考=_='
我諗應該可以合格=_='做左22分鐘。囧
唉。好失敗。吾睇標題的後果。
失敗!
1130考歷史。mr.郭監考=_='
囧。一拎份卷就做英文果part先=_____='
之後做做做=_='做完之後睇電話。=口='..剩返三分鐘= ='
但我見到好多人都仲係博命做緊=_='
到完左。好多人都話做吾哂sosad'
死喇。我寫果啲會吾會全部都係吾關事咖=__='
希望合格喇。
放左學。陪小文去左(唱)人民幣= ='之後又去左on2three拎收據=_='
之後又去左7-11交錢=_='然後又去左惠康買朱古力=口='
雖然睇落好似做左好多野咁= =。但係用左半個鐘都吾使sosad''
囧。明天考中文、生物。
中文可以點溫呢= =?囧。
有個好有趣既問題=_=' 科科都會出啲英文詞彙=_='
咁中文科會吾會有呢?= ='
生物~_~'我都要合格!!!!!!!!!!!!!!!!囧。
各位同學明天加油啊。
妳要加加加加加加油啊’

|