ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


三月三十一日。(統測 分類: 唉。

 

 

 

今日考英文、化學、歷史。

 

 

今朝原本諗住早啲返學校溫書咖。

 

六點半起到身。太睏了=_='。

 

睏多兩個字。''搭八又起身=______=''

 

之後就諗住刷牙=_=。

 

但係突然=  ='''去左拎時間表出黎睇。 (我以為今日九點幾返去/口\

 

睇完=_='囧。見到話有得上第一二堂,就諗「算喇=_='睏多陣。囧」

 

太懶了~_~''

 

 

睏到七點。起身

 

刷牙洗面=_='仲諗緊沖吾沖涼好。囧

 

最後都有沖~_~'好舒服啊sosad

 

囧。今朝吾使吹頭=_='好快乾的說。

 

 

 

返到去。

 

班主任課:各位同學都好比心機溫書xDD''大家加油啊。

 

0910開始考英文。顏老師監考=_='

 

唉。仲以為歷史先啊。班主任課靜係溫左歷史囉\___/'

 

算喇。為有靠尋晚啲記憶了~_~'

 

做完之後係咁返睇返睇返睇囉~_~'好驚吾合格啊/口\'

 

英文英文英文!

 

 

考完之後落左去食野=____=' 買完先話剩返兩分鐘!

 

囧。

 

 

1005考化學。ms chanchan 監考=_='

 

我諗應該可以合格=_='做左22分鐘。囧

 

唉。好失敗。吾睇標題的後果。

 

失敗!

 

 

1130考歷史。mr.郭監考=_='

 

囧。一拎份卷就做英文果part先=_____='

 

之後做做做=_='做完之後睇電話。=口='..剩返三分鐘=   ='

 

但我見到好多人都仲係博命做緊=_='

 

到完左。好多人都話做吾哂sosad'

 

死喇。我寫果啲會吾會全部都係吾關事咖=__='

 

希望合格喇。

 

 

放左學。陪小文去左(唱)人民幣= ='之後又去左on2three拎收據=_='

之後又去左7-11交錢=_='然後又去左惠康買朱古力=口='

 

 

雖然睇落好似做左好多野咁= =。但係用左半個鐘都吾使sosad''

 

 

囧。明天考中文、生物。

 

中文可以點溫呢= =?囧。

 

 

有個好有趣既問題=_=' 科科都會出啲英文詞彙=_='

 

咁中文科會吾會有呢?=   ='

 

 

生物~_~'我都要合格!!!!!!!!!!!!!!!!囧。

 

各位同學明天加油啊。

 

 

妳要加加加加加加油啊’

 

 

 

 

 







 
發表時間:2009-03-31 08:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]