|
|
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| 08/06/30 |
分類: 唉。 |
今日返學睇戲- .-'
都幾搞GAG下!!!
可能因為我低能-口-'
放左學搭巴士返屋企-0-'
返到去,,
MSN ADD展爺,,,
一齊落街食LUNCH- .-'
食完上左我屋企@@"
之後玩玩下- .-'
太累了,,,
我睏了一會兒@@"
之後丫媽叫我落去買包包= . ='
買完上到黎,,,
有錢賺$.$
之後繼續打...
5點到,,
發仔打黎問我地踢吾踢波-. -'
跟住一齊落去踢波了...
踢完返屋企食飯,,,沖涼,,,
eNd~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|
| 發表時間:2008-06-30 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 380 | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | ... | 419 | »
|