今日好似係最後一日了-口-'[如果吾計埋試後活動]
因為試後活動都冇乜機會返課室- .-'
雖然好開心-. -'
但又好傷心-. -'
這就是自相矛盾了-口-'
入正題-0-'
今朝如常搭火車轉巴士返學校-口-'
返到學校,,,
落雨吾洗早會[正]
上到去-口-'
成班人係度賭啤- . -'[當然吾係用錢做賭注吧]
之後班主任課:黃 文 強 先 生 , , , 又 黎 嘈 生 哂 了 - 口 - '
跟住上科學堂:黃 文 強 先 生 , , , 又 播 D 益 智 片 - 口 - ' 吾明有咩好笑-0-'
小息 ;;; 許銘VS KAI宗 ,,, 1 D 都 吾 激 烈 -口-'
數學 ;;; 講MC卷分數@@"合格>3<''好YEAH!!!合格得了^口^''
小息 ;;; 個個捉都吾,,,係都要捉我囉,,,個個掉紙巾- .-'你隻眼肓左?!,,
仲要抓損我塊面,,,你冇野丫?!老范,,,吃你的屎去吧*v*.....比人毀容>3<''
本身個樣都XYZ咖喇,,,衣家仲要多達[LA],,,唉,
英文 ;;; 汁垃圾囉咪,,,好威未薯仔范,,,
小息 ;;; nOtHiNg*v*,,,MaY bE fOrGoT!!!
中史 ;;; 容少慧大老爺-口-'哂左時間,,搞到爛GaG超人無得發揮xDD''
中文 ;;; 余慧敏- .-'你個關子賣得1 D 都吾耐囉-口-'
放左去421室聽廢話-口-'
睏左xDD''之後起身扮聽,,之後再睏返-口-'
放左搭巴士走人lu,,,
之後屋企果D,,,我諗你地都已經估到-口-'
無謂多說了- .-'
eNd~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|