今日全日喉嚨痛囉[咩事-口-']
朝早起身,,,喉嚨有d痛喇,,,
跟住睇電視,,,
睇完打左陣機,,,
之後打比展爺,,,
佢就問我踢吾踢波-0-'
跟住[油擬]左一陣-0-'
去囉,,,
跟住食完野先去@@v"
食完了,,出發喇,,
去到巴士站-口-.
突然落雨,,,
之後發仔話,[吾洗驚-. -'過雲雨黎既姐,,]]
ok,,,真係,,,落左一陣-0-'
停左,,,
跟住有巴士到喇,,,
搭到去聯和虛落車,,,
再轉巴士-口-'
係巴士站踢左陣-0-'
踢踢下,,,
無喇喇吾小心咁踢左波出左去-0-'[可能係馬路]
之後有咖死人旅遊巴車爆左個波,,
把聲震撼到咩咁-. -'
好采帶左兩粒波,,xDD
等多陣,,,
巴士到了,,,
上車,,,去目的地,,,
到了目的地-0-'
踢左5分鐘都冇,,,
開始下雨= .=''
OKOK,,,以為又係過雲雨喇- .-''
雨...月下月大= .='
繼續再大-口-'
大到咩咁-. -'
但係都要繼續踢>3<''
淋住雨踢波-0-'[正]
踢完波-. -'
發覺喉嚨痛左超多囉-. -'
跟住搭巴士走戈陣,,,
發仔比人偷左銀包囉,,,
之後上左佢屋企搵佢囉-. -'
搞左咁耐-0-'
都係要報失>3<''
發仔真係慘慘,,,
希望你吾好比丫媽知道喇.,,
eNd~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

|