ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 6 月 2 日  星期一   時晴時雨


08/06/02 無奈 分類: 唉。

 今日超無奈奈奈奈奈''

  

連續比兩個人屈-0-'

  

兩位成年人''[[恰細路]]

  

極之無奈!!!詳情請細看↓↓↓↓↓

  

今早7:05起身,,,

  

7:25左右掂點D野,,

  

7:38左右落去[[遲左幾分鐘]]

  

等巴士73A[[等左幾耐下]]

  

差D遲到-0-'[[不過有好多人,,,冇乜野]]

  

8:20返到去,,,

  

學校;;;

  

早會又取消[[正]][[對下雨又愛又恨>3<]]

  

早會--->班主任           ;;;          NOTHING*

  

視藝*2          ;;;          畫漫畫,,,比MISS串-0-'吾倨!!!

  

小息              ;;;          比MISS罰既關係,,,放遲左,,,即該沖落去食野,,時間剛剛好!!!

  

地理*2          ;;;          好留心聽書>3<''鐘意上李SIR堂-0-'

  

小息              ;;;          NOTHING*

  

英文*2          ;;;          比GOBEL[[屈]],,,記得兩次欠交,,,

                                  [[好心你早D走喇,,,走之前仲要搞埋呢D野!?]]頂你吾順囉

  

LUNCH         ;;;          繼續吾倨囉!!!食野都冇心機,,,

  

數學*2          ;;;          比老范[[屈屈]],,,幫佢汁野,,,屈我整趺佢D野,,,

                                  老范!!!屎眼近視就去配眼鏡喇,,,

  

中文              ;;;          比老范捉左去4樓電腦室!!!睇多啦A夢-0-'低B[[罰企係門口-0-]]

  

放學              ;;;          李SIR補課-0-''衣然好留心聽@@"李SIR月睇月順眼XDD

  

同小文搭巴士LU!!!

  

5:20先有車-0-'傻仔銘搭左部73,,哈,,

  

5:55左右返到屋企!!!

  

聽左陣歌,,,玩左陣MSN,,,

  

就沖涼食飯-0-''

  

之後玩左陣電腦,,,

  

就訓LU-0-

  

aNd~~~~~~~~~~~~~~

 

08/06/02的心情;;;;[[[比人屈屈屈屈屈]]]

 

 

 

 







 
發表時間:2008-06-02 07:58 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]