今日超無奈奈奈奈奈''
連續比兩個人屈-0-'
兩位成年人''[[恰細路]]
極之無奈!!!詳情請細看↓↓↓↓↓
今早7:05起身,,,
7:25左右掂點D野,,
7:38左右落去[[遲左幾分鐘]]
等巴士73A[[等左幾耐下]]
差D遲到-0-'[[不過有好多人,,,冇乜野]]
8:20返到去,,,
學校;;;
早會又取消[[正]][[對下雨又愛又恨>3<]]
早會--->班主任 ;;; NOTHING*
視藝*2 ;;; 畫漫畫,,,比MISS串-0-'吾倨!!!
小息 ;;; 比MISS罰既關係,,,放遲左,,,即該沖落去食野,,時間剛剛好!!!
地理*2 ;;; 好留心聽書>3<''鐘意上李SIR堂-0-'
小息 ;;; NOTHING*
英文*2 ;;; 比GOBEL[[屈]],,,記得兩次欠交,,,
[[好心你早D走喇,,,走之前仲要搞埋呢D野!?]]頂你吾順囉
LUNCH ;;; 繼續吾倨囉!!!食野都冇心機,,,
數學*2 ;;; 比老范[[屈屈]],,,幫佢汁野,,,屈我整趺佢D野,,,
老范!!!屎眼近視就去配眼鏡喇,,,
中文 ;;; 比老范捉左去4樓電腦室!!!睇多啦A夢-0-'低B[[罰企係門口-0-]]
放學 ;;; 李SIR補課-0-''衣然好留心聽@@"李SIR月睇月順眼XDD
同小文搭巴士LU!!!
5:20先有車-0-'傻仔銘搭左部73,,哈,,
5:55左右返到屋企!!!
聽左陣歌,,,玩左陣MSN,,,
就沖涼食飯-0-''
之後玩左陣電腦,,,
就訓LU-0-
aNd~~~~~~~~~~~~~~
08/06/02的心情;;;;[[[比人屈屈屈屈屈]]]

|