今朝因太累-0-'冇去補課!!
雖然早上6:25聽到鬧鐘聲,,,但係-0-'
都係起身,,,較返個鬧鐘,,,七點起身-0-'
7:00起身,,,
7:30左右KO哂,,,
7:35出門口!!!
7:XX上巴士-0-'
8:XX到學校,,,
學校;;;
早會 ;;; KAI子軒上台-0-'X到爆!!!全程企-0-'好鬼累丫!!!
普通話 ;;; 睇我愛媽媽-0-'[[可能記錯]],,,睇完YOUTUBE睇野-0-
小息 ;;; 落去食野-3-'
中文*2 ;;; 工作紙!!!之後抽人講野,,,[[聽日可能到我-0-'']]魚爆>3<
小息 ;;; 悶-0-'睇住沈家俊!!!KAI銘想蝦佢-0-'[[家俊好慘慘>口<]]
英文*2 ;;; GOBEL超白痴囉,,,咩事丫,,,10:37關我咩事丫,,我地11:30上,,,屈屈屈!!!
LUNCH ;;; 珊瑚堡-0-'肥仔出少少!!!卡卡"之後MMLC補課,.,
P.E*2 ;;; 屈SIR都KAIKAI地-口-'猜喇喇做乜鬼野問卷,,,打得果半粒鐘波[都冇]
數學 ;;; 睇人電腦報告!!!
放學;;;
GOBEL又補課了,,,[[太多野搞,,,]]
放左同小文B行去搭巴士-0-'
去到有小巴,,,佢就搭小巴走LU[[算喇,,,小文成日陪我搭巴士,,,算好喇>3<]]
岩岩返到屋企-0-'就收到發仔MSN!!!
同發仔落去踢波!!!
踢到7:30左右,,,返屋企食飯!!!
食完飯打陣機沖涼,,,
EnD~~~~~~~~~~
08/06/04的心情是;;;;[[比人屈,,,吾倨]]

|