今朝-0-'真係覺得自己好KAI囉,,,
又用被[姐]住左個鬧鐘,,唉,,
搞到7:25先起到,,,
秘密;一起到身,,一望個鐘,,見到7:25分哥時-0-'流冷汗,,,好驚>3<
即該刷牙同埋著校服,,,
好采趕到7:35做完呢兩樣>3<''
7:35落去搭巴士-0-
等左超耐囉,,[[白痴]]搞到我咁趕,,
吾知幾點上巴士,,,
返到學校已經打鐘-0-'
學校;;;;
班主任課 ;;; 睇書-0-'
生活教育*2 ;;; 無聊囉,,,許SIR真係月來月白痴-0-'
小息 ;;; 許SIR好鬼白痴,,,搞到冇小息,,,諗住落去飲野>3<
英文*2 ;;; 個丫SIR,,,講野咁無聊咖,,,jeff哥>3<好掛住你,,你在何方!?
小息 ;;; 落去飲野-0-'
科學*2 ;;; 訓左1堂幾-0-'之後比丫SIR叫醒,,,
LUNCH ;;; 又食花貓-0-'食完去行左陣,,,就返學校打波-0-'
家政*2 ;;; 小測-0-'
中文 ;;; 又係報告,,[[抽吾中我]],,,聽日[[受死>3<]]
放學;;;
GOBEL補課,,,課到4:15,,
跟住搭巴士返屋企,,,
返到屋企,,,[[等發仔ON MSN]]
食完飯,,,
發仔ON MSN喇,,,[[問發仔踢吾踢波]]
佢話叫埋展爺,,跟住去踢波LU,,,
所以話,,踢波都係最好玩既>3<''[[好開心]]
踢完返到屋企,,,[梗係沖涼喇]]
沖完打機-0-'MSN,,
到此完畢,,,多謝各位!!!
eNd~~~~~~~~~~~~

|