ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 6 月 5 日  星期四   時晴時雨


08/06/05 分類: 唉。

 今朝-0-'真係覺得自己好KAI囉,,,

 

又用被[姐]住左個鬧鐘,,唉,,

 

搞到7:25先起到,,,

 

秘密;一起到身,,一望個鐘,,見到7:25分哥時-0-'流冷汗,,,好驚>3<

 

即該刷牙同埋著校服,,,

 

好采趕到7:35做完呢兩樣>3<''

 

7:35落去搭巴士-0-

 

等左超耐囉,,[[白痴]]搞到我咁趕,,

 

吾知幾點上巴士,,,

 

返到學校已經打鐘-0-'

 

學校;;;;

 

班主任課     ;;;     睇書-0-'

 

生活教育*2     ;;;     無聊囉,,,許SIR真係月來月白痴-0-'

 

小息       ;;;     許SIR好鬼白痴,,,搞到冇小息,,,諗住落去飲野>3<

 

英文*2         ;;;     個丫SIR,,,講野咁無聊咖,,,jeff哥>3<好掛住你,,你在何方!?

  

小息       ;;;     落去飲野-0-'

  

科學*2       ;;;     訓左1堂幾-0-'之後比丫SIR叫醒,,,

  

LUNCH      ;;;     又食花貓-0-'食完去行左陣,,,就返學校打波-0-'

  

家政*2       ;;;     小測-0-'

  

中文       ;;;     又係報告,,[[抽吾中我]],,,聽日[[受死>3<]]

  

放學;;;

 

GOBEL補課,,,課到4:15,,

  

跟住搭巴士返屋企,,,

  

返到屋企,,,[[等發仔ON MSN]]

  

食完飯,,,

  

發仔ON MSN喇,,,[[問發仔踢吾踢波]]

  

佢話叫埋展爺,,跟住去踢波LU,,,

  

所以話,,踢波都係最好玩既>3<''[[好開心]]

  

踢完返到屋企,,,[梗係沖涼喇]]

  

沖完打機-0-'MSN,,

  

到此完畢,,,多謝各位!!!

  

eNd~~~~~~~~~~~~

  

  

  

  

  

  







 
發表時間:2008-06-05 08:08 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]