今朝7點起身-口-'[差吾多日日都係]
用左十幾分鐘時間搞掂D野,,,
之後仲坐左陣-0-',,
差吾多坐到7點半,,,
就落去LU,,,
落到去-0-'去7仔入錢[[八達通]]
之後去左等巴士喇-0-''
今日果班車,,,等到MOTHER都吾認得,,,
又熱WOR-0-'好采冇著[[冷衫]]
等到巴士黎就上車喇,,,之後就全部都NOTHING**
返到學校早會-0-''
熱到吾知點形容喇,,,總之一個字[[熱]]
之後係學校果D都冇乜野,,,
[[學校]]范SIR好樣衰,,,又KAI,,,
咁多人講野,,,吾比警告-0-靜係比我,,,
條氣吾順中!!!!!!!!
放學LU,,,同小文一齊搭車,,
搭車之前-0-'同佢玩左陣[[冷衫大戰]]
超HOT!!!
上到車之後,,,同佢吹水 吹到我落車,,,!!
返到屋企NOTHING了,,吾係打機就睇電視咖喇,,,,
08/05/26的心情是;;;;[[無聊聊聊聊]]

|