ken54123
暱稱: kawaichannnn°
性別: 男
國家: 香港
每月文章
最新文章
習慣就好
2016-04-07
「那件事」
2015-06-06
2015-05-19
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時光機*3333*
2008 年 6 月 6 日  星期五   時晴時雨


08/06/06 分類: 唉。

今朝起到身去補課xDD

 

6:20起身

 

6:40做哂野,,,

 

6:45落去-0-'[[又要入[八仔],,真係煩煩煩]]

 

入完去搭巴巴,,,

 

學校;;;

 

7:25左右返到,,,[[食野LU]]

 

跟住入去補課,,,-0-''

 

補完上課LU^^~

 

早會       ;;;      因天雨關係-0-'改為班主任課XDD[HAPPY]

 

科學*2       ;;;      今堂超超超超超無聊-0-'O哂,,

 

小息       ;;;        FORGOT!!!!

 

數學*2       ;;;      無聊喔-0-'望住彤姐部計算機-0-'禁到1萬幾-0-'

 

小息       ;;;      FORGOT!!!!

 

英文*2       ;;;      MMLC溫習返學過的東西!!!靜靜雞-0-'學QOOZA聽歌XDD

 

LUNCH      ;;;      又係花貓,,呢次被迫,,因為花貓係最近學校-0-'因天雨關係,,要簡一間近學校既地方食野,,,食完都可以沖返學校XDD

 

中史         ;;;      -0-小測,,,

 

中文*2       ;;;      聆聽,,,之後睇人報告,,,[慶幸抽不到我] [但下星期二,,,便是死亡的來臨了,,][嗚]

 

放學;;;;

 

GOBEL補課,,,MMLC

 

又靜靜雞偷聽歌XDD

 

跟住4:03放LU-0-'

 

小文又陪我搭73A喇,,,好開心丫XDD

 

祝小文今晚玩得開心D喇XDD

 

搭車後,,,輪到私人保鑣[KAI銘]開遮,,,遮我XDD

 

返到屋企-0-'即該沖返個靚涼先,,,

 

跟住打機>3<''以為有得踢波,,,

 

點知下雨,,,無奈!!!!

 

打住咁多先,,,掰掰

 

eNd~~~~~~~~~~~~~~~~~







 
發表時間:2008-06-06 11:32 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]