今朝起到身去補課xDD
6:20起身
6:40做哂野,,,
6:45落去-0-'[[又要入[八仔],,真係煩煩煩]]
入完去搭巴巴,,,
學校;;;
7:25左右返到,,,[[食野LU]]
跟住入去補課,,,-0-''
補完上課LU^^~
早會 ;;; 因天雨關係-0-'改為班主任課XDD[HAPPY]
科學*2 ;;; 今堂超超超超超無聊-0-'O哂,,
小息 ;;; FORGOT!!!!
數學*2 ;;; 無聊喔-0-'望住彤姐部計算機-0-'禁到1萬幾-0-'
小息 ;;; FORGOT!!!!
英文*2 ;;; MMLC溫習返學過的東西!!!靜靜雞-0-'學QOOZA聽歌XDD
LUNCH ;;; 又係花貓,,呢次被迫,,因為花貓係最近學校-0-'因天雨關係,,要簡一間近學校既地方食野,,,食完都可以沖返學校XDD
中史 ;;; -0-小測,,,
中文*2 ;;; 聆聽,,,之後睇人報告,,,[慶幸抽不到我] [但下星期二,,,便是死亡的來臨了,,][嗚]
放學;;;;
GOBEL補課,,,MMLC
又靜靜雞偷聽歌XDD
跟住4:03放LU-0-'
小文又陪我搭73A喇,,,好開心丫XDD
祝小文今晚玩得開心D喇XDD
搭車後,,,輪到私人保鑣[KAI銘]開遮,,,遮我XDD
返到屋企-0-'即該沖返個靚涼先,,,
跟住打機>3<''以為有得踢波,,,
點知下雨,,,無奈!!!!
打住咁多先,,,掰掰
eNd~~~~~~~~~~~~~~~~~

|