2011-01-16;)

今日10點幾又比聰哥哥嘈醒左! sad
4點幾去左司打口,  上左啊能屋企;)
好多人=333=     之後去左打機,  
去左m記食野-_-v   then 反屋企
聽日見家長-0-  點解要係我生日先見呢/_\?
希望miss 唔好係我老母面前講我d衰野啦;(
睇完識做?



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 4
累積人氣: 5278