今日10點幾又比聰哥哥嘈醒左! sad 4點幾去左司打口, 上左啊能屋企;) 好多人=333= 之後去左打機, 去左m記食野-_-v then 反屋企 聽日見家長-0- 點解要係我生日先見呢/_\? 希望miss 唔好係我老母面前講我d衰野啦;( 睇完識做?