今日..好早好早就起左身-________- '' 好似係11點幾;
沖左個涼,,洗左個頭
緊住去左海星Ge正校Ge正門搵丫陳鍾佢地...
同佢地一齊去黑沙bbQ...
之後去左等巴士搭,,等左陣..
唔係好奈姐...1個幾鐘炸Ma]] 落車個時仲落緊雨 -3-'
等左差唔多1個鍾..d野食先拎過黎..
慢慢咁..就黎左多fd...
跟住我地係咁見到好多好大Ge蜜蜂.. 我地係咁玩死D蜜蜂- -v
我係玩死左幾隻就冇玩啦..我地係唔係好好人先-v-?'
我地係到燒野食... 陳鐘係到搞 GaG-.-' 笑死我地..
跟住就搭巴士走...
太悶Ge關係.. 去左網吧一陣-v-'
之後先反左屋企..