'`遲到要都作野@@?;)

次次都係星期貳先黎遲到-.-     搞什麼東東@@?
佢要我4:30係圖書館等佢.
明明3:10就走得.  
入到去要我地揀壹本書.  睇完次後要作文.
好彩我作文力能好姐.
5點幾就走得啦. 
本野都冇睇過.  
就同fds抄.
跟住跟住就冇啦.
 



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 23
累積人氣: 5266