次次都係星期貳先黎遲到-.- 搞什麼東東@@? 佢要我4:30係圖書館等佢. 明明3:10就走得. 入到去要我地揀壹本書. 睇完次後要作文. 好彩我作文力能好姐. 5點幾就走得啦. 本野都冇睇過. 就同fds抄. 跟住跟住就冇啦.