今年係第壹日反學. 上堂嗰時比人捉頭髮. 我想講我剪左唔夠兩個星期. 又要我去剪過. 咁仲意人地剪頭髮. 你自己又唔去剪? 笑. 好,,,好去剪. 本身諗住濤濤都剪嫁嘛. 咁我咪同佢壹齊去囉. 佢同我去到講唔剪喎-.- 咁我唯有自己剪啦. 唉.. 又剪左個薯頭.