又剪左頭髮啦-.-;)

今年係第壹日反學.
上堂嗰時比人捉頭髮.
我想講我剪左唔夠兩個星期.
又要我去剪過.
咁仲意人地剪頭髮.
你自己又唔去剪?  笑.
好,,,好去剪.

本身諗住濤濤都剪嫁嘛.
咁我咪同佢壹齊去囉.
佢同我去到講唔剪喎-.-
咁我唯有自己剪啦.
唉..  又剪左個薯頭.



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 27
累積人氣: 5270