今日12點幾比能嘈醒左.
1點幾去左佢屋企!_!
玩左場信長.
2點幾出去同能食野,
見到肥仔-____-
緊住同佢返屋企食藥.
去左Hola搵熙.
4點幾到去左50玩信長.
比人屈我山王mh-.-
5點幾返反去搵熙.
啲人走曬-____-
得佢自己壹個..冇人幫熙囉.
緊住我就好好人咁幫左佢壹陣-.-
熙幾驚冇左份工.
好彩佢都保得住~_~
同佢去左司打口坐.
坐左陣就同佢等巴士. 等左好奈- -
緊住自己壹個返左屋企-___-v
7點幾到返去50
又玩左場玩信長 ,, 玩左好奈~_~
10幾就返屋企v__v (睇下我幾乖-^^)
做人呢..就有品啲. 睇完就好心留返個cm啦!_!