今日起左身..,
玩左陣電腦.
就比人叫出左打機,.
去到. 佢地同我走-___- so bad
去左睇嘉熙婆婆.
緊住就去左溜冰-v-
勁好彩, 冇跌過xD
緊住同佢地去左食野!!
食完就走左啦=)
返屋企又玩左陣電腦v_v
之後就去左網吧打機!!
打打下. msn終於見到佢上啦xD
個心都放心左v_v
同佢傾左陣野!!! so happy × N
9點幾,,走左.
同正爺,偉哥,大檸樂 飛的好街境打機-___-
yaya 打左10蚊拳. 得壹罐野飲-___-
不過算啦. 開心咪得囉xD
睇左正爺同偉哥玩左陣JB 就關啦-__-
緊住搭巴士歸家v_v TO DaY SO HappY xD!!