`反省緊v .v!!!;)

最近發覺自己唔同左.
個黑眼圈壹日比壹日大.
又成日唔係扭親就係. 整損-_-!!
咩事啊-_-    心神又恍惚!!
壹時時又唔知點解好唔開心喎,
壹時又好似傻左咁-_-  
做野又粗心大細左 , 同唔夠細心喎/__\
e家睇返自己.  我覺得自己好咩咩咩咁-_-
唔識形容啦-_-
又成日係到白日發夢a_a
又自私左少少喎. 想獨佔某人喎/_\
覺得自己仲未做得夠好.
我好對某人再好啲..   我仲要細心啲先得xDDD
唔打啦v___v!!!!
                                                                      幾時搞得整啊!!!?     雞哥啊/__\  
                                                            想快啲識整啊     記得教埋我整意粉啊喎=v=!!!!!!!!!!!   



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 2
累積人氣: 5283