返左大陸v_v;)

因為有啲事,,  返左好大陸-.-
(星期日)
9點幾10點比啊媽嘈醒左!
2點幾搭車返大陸!!!
比佢吹漲-___-
2點幾搭到7點半-33-
經過開封~_~
等勁奈先到左悟洲-.-
不過戈到好靚-^^
緊住就去左酒店到v_v   放低曬啲野,
再緊住就去左食飯~___~
食完就聽左佢地吹左陣水!!
過左陣就沖涼訓了v_v

(星期壹)
7點幾比人嘈醒左,, 去左飲茶,,  勁人多囉-__- 
差唔多都係唔識既!!
食完,,  (飛壹段)
到1點幾,. 食飯-_-  無啦啦多左壹檯親戚a_a! (飛壹段)
3點幾就走左啦!!
點知.  又比你吹漲多壹次!_!
今次3點幾搭到10點半到,,
返到屋企都11點幾啦- 3-
好累.   悶到自己同自己猜拳同數街燈-_-!!!!
 



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 5
累積人氣: 5248