今日,. 朝早7點幾比人嘈醒左~_~
傾左陣電話v_v 到msn
msn完,,比人叫左去網吧-33-
玩玩玩玩, 7點幾,
同正爺,,偉哥,, 細樂去佳竟打機-_-
打左陣打拳-_- 屌. 唔識''坐''跑啦-33-
偉哥520@@ 我得490-33-
so sad囉!!!!!!!!!
9點幾走左-_-
姣楊鳩up. 勁好笑xD
緊住反左屋企. 傾左陣電話v_v
沖涼就訓左啦-_-v
e幾日呢!! 就壹時好擔心, 壹時好唔開心. 壹時又好開心, 壹時就呷醋啦-333-v
冇啦-________________-