1點半左起身; 4點幾見到立~_~ 吹左陣~_~ 見到芳同賢*v* 又吹左陣-v- 6點幾去左50, 玩左陣信長>< 凸-_- 走戈時家姐msn叫我幫佢買m記- .- so sad 咁大雨竟然叫自己細路幫佢買野食/__\ 人黎架/__\? 反屋企. 到我食野-v- 之後-_- 佢用我msn同佢條仔傾囉 咩事@@?