尋日家姐叫我叫佢起身-_- 好,,我叫 起身叫佢叫左4粒鐘先起到- .- 8點半去左搵正爺玩*v* 死野-_- 肚餓戈時佢岩岩好叫左野食=_= 好大引誘-v- 自己又懶得去買喎/___\ (學某人講@@) 不知所謂!___! 玩到11點31分a_a 日日都係e個時間架啦-_-' 招牌動作-0-v 去等巴士;D 同佢地吹左陣水v_v 之後閃水= .= 有人要走開4日喎-3- 唉/____\