今日又去左50打機=) 補團a_a 頂. 做左敗點-_-v 之後玩左場加仔=) yoyo,, 581兵, 6神,,,, be happy ;D 11點37分, 同正爺等巴士._. 之後反屋企=) 老母岩岩先煮好飯-0- 成12點幾先食夜晚-_-v