今日壹早,, 嘈醒左我家姐- -
之後同佢出左去行左陣-0-
反屋企~_~ 得閒冇野做a_a
走去染頭~_~ 估中左~_~ 又係唔多上色-3-
之後同家姐去左搵仔, 再搵swai *v*
之後我閃水~_~
6點半到反左屋企... 沖涼`
之後8點幾出反去!_!
又係50-__-v 打打打打..
11點30分同正爺等車- .-
之後到我反屋企啦; ) 之後食野,. 食食食食食食食食食食........
食左陣~_~ 玩我o既爛鬼扭計骰*v*
如神跡舨,, 亂扭都扭到兩面-v- ;D
某人啊某人,, 我等著你回來~___~