;;`為何我的心會這麼煩?;)

今日壹早,,  嘈醒左我家姐- -
之後同佢出左去行左陣-0-
反屋企~_~  得閒冇野做a_a
走去染頭~_~  估中左~_~  又係唔多上色-3-
之後同家姐去左搵仔, 再搵swai *v*
之後我閃水~_~ 
6點半到反左屋企...  沖涼`
之後8點幾出反去!_!
又係50-__-v   打打打打..
11點30分同正爺等車- .-
之後到我反屋企啦; )   之後食野,.  食食食食食食食食食食........
食左陣~_~  玩我o既爛鬼扭計骰*v* 
如神跡舨,,  亂扭都扭到兩面-v-   ;D
     某人啊某人,,  我等著你回來~___~



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 41
累積人氣: 5242