今日11點起身-) 打電話去v___v 6點半去左50 au去~_~ 唉/_\ 你真係走啦今日.. so SAD!!!! 祝你壹路順風 ;'( 快啲反黎搵我 \0/ 佢都走左. 我都唔知玩咩好啦/_\ 同正爺佢地巨魔去.3. 之後玩信長/_\ 都冇咩心機玩-_-v Bee濤黎左-) 之後同佢玩左兩場信長/_\ 之後拋棄左正爺, 同Bee濤食野吹水去!_! 再之後送佢行左壹段路a_a 再再之後反屋企啦-) 祝你平安冇事咁反黎搵我啦 Miss you so much \0/!!!!