|
屌, 好撚心煩; );)
今日有打叫左我起身-0-
其實係叫我去開台..
我冇去, 雖然係我尋晚話今日開台,, 但係因為我未訓醒,
所以冇去到v_v
sorry, 下次先再開過啦 -(
6點幾去左啊地屋企-) 能都係到v_v 仲有個啊地個fd-)
係到玩v___v 哇, 佢地好奸啊/...\
之後去左m記食野陪佢地食野v__v
哈, 今日食左兩個雪糕-vvvvv-
之後壹齊去左50打機, 啊地有事走左先-0-
同正爺、能同狗公打機v___v 絕信巨魔去-)
之後落雨, so sad 淋雨反屋企 -0-
幾日都冇咩心機, 好撚心煩, 又心不在焉..... 唉....
|