今日11點半起身, shit 頭暈, 之係上msn, 去左沖涼, 出反黎, 能msn叫我12點半出去食野, 出到去賢都係到, 波塋都黎左, 壹路食佢地就壹路吹水, 唉-_- 有咩胃口, 食下又想嘔下, 但又嘔唔出啵, 之後食完上左地屋企, 去到坐左陣, 之後同賢壹齊閃人, 6點幾反左屋企, 沖涼.... 之後出去搵能, 佢係50啵, 去到見到13麼, 之後我去左m記搵立, 同正爺! 又壹齊反去50打機, 11點幾又同正爺去左下環街o既巴士站等巴士, 之後反左屋企~