好苦惱;'(;)

今日11點半起身, shit 頭暈,
之係上msn, 去左沖涼,
出反黎, 能msn叫我12點半
出去食野,
出到去賢都係到, 波塋都黎左,
壹路食佢地就壹路吹水,
唉-_-  有咩胃口, 食下又想嘔下, 但又嘔唔出啵,
之後食完上左地屋企,
去到坐左陣, 之後同賢壹齊閃人,


6點幾反左屋企, 沖涼....
之後出去搵能, 佢係50啵,
去到見到13麼,  之後我去左m記搵立, 同正爺!
又壹齊反去50打機, 
11點幾又同正爺去左下環街o既巴士站等巴士,
之後反左屋企~



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 15
累積人氣: 5216