呵欠..;)

今日比老母嘈醒左,
之後上msn,  能叫左我出去, 但我冇出,
2點幾去左50搵能.
幾分鐘就走左.

7點打比能, 同佢,啊地壹齊去左黑沙環搵人,
哈哈, 我帶路架-)
不過,  行左1幾鐘=)
之後搵到啦, 我地去左m記吹水-0-
佢地叫得好開心,  係到研究左壹陣點玩叮叮佢隻野-)
之後走左, 等巴士,, 勁耐囉!_!   Shit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 18
累積人氣: 5219