今日比老母嘈醒左, 之後上msn, 能叫左我出去, 但我冇出, 2點幾去左50搵能. 幾分鐘就走左. 7點打比能, 同佢,啊地壹齊去左黑沙環搵人, 哈哈, 我帶路架-) 不過, 行左1幾鐘=) 之後搵到啦, 我地去左m記吹水-0- 佢地叫得好開心, 係到研究左壹陣點玩叮叮佢隻野-) 之後走左, 等巴士,, 勁耐囉!_! Shit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!