今日3點起身, 5點幾能打比我話, 話改左時間-) 之後7點去左鵝m搵能,, 落到湖, 幾多人下,,, 打唔到比bee濤囉-0- 我地食到食香蕉朱古力蛋糕-v- 我地係到係咁飲飲飲, wing左幾個, 我都有-0- 小龍wing得好勁-0- 嚇親我地-_- 能佢wing到... 走戈時見到輝哥, 同佢地行左陣!!! 反屋企戈時見到家姐-) haha 佢請我食野xD 唉,, 個頭仲有少少暈同埋好痛=)