|
今日發現街境冇拳王, so sad /_\;)
今日好早起身v_v 去食m記,
又比我叫到劉sir xD
之後同啊能, 啊地去食野.3.
to;啊能, 我同你食野我唔會再坐你對面囉!_!
之後去左打機a_a 拳王ISGOOD
比sm能 sm我.3. 之後反左屋企,
去左搵啊標,, 點解今日咁多人問我路.3333.?
去左中葡戈邊搵人.0. 攰._.
再去街境打拳.3. 頂, 今日完全打唔到野飲囉咩事-__-?
再去搵反啊能佢地.3. 幫bee濤玩左幾場自由-)
哈哈哈, 咁耐冇玩, 都有兩場100m 勁左少少囉-v-
之後5個男仔去左飲野吹水-0-
反50 過多陣, 反屋企-) 同愛人傾電話xD
|