今日7點幾有人叫醒我-v-
好多謝你啊-) 不過我都訓反xD
4點出左街, 之後7點幾去左50, 過左去玩拳王*v*
陪娃樺姐玩左陣-0-
去左m記等啊輝哥 我去左7-11買遮-0-
3,4個人壹把細遮-3- so sad !_!
佢地去左垃圾會睇煙花-3-
同輝、樂、能行左去媽閣-0- 之後同能去左飲野-)
好kai囉., 飲咁耐紅豆冰, 宜家先發覺要自己加糖?? 笑了\33/
之後反屋企, 打比啊莹-v- 家姐去左買野比我食-vvvvvvv- is good xD
今日名言; 姐係呢、其實呢 xD