今日壹早比上面嘈醒左-(
過左壹個鐘打比人..
去左50陪人玩勁舞
早知,,,, 唔玩勁舞啦-)
壹玩又,,, 唉,
之後同啊地,啊能去綠楊0.0
搭巴士都比車撞/_\
好彩有能拉住我,, 不過都係撞左壹野...
之後反50.. 買左野食- -
壹開機同我講走- -? good-0-
去左街景,, 之後走左, 反屋企.
反到屋企,, 照常咁樣開野..
開到最後,, 發覺部腦唔見左... 笑了.
12點去左文戈到攞,, 佢借住比我先a_a 好好人-0-
今日等左成日sms 但係都係12點幾先有.. 哈