今日12點彈起身打機-) 3點出左去搵能同bee濤,,壹齊反學v_v 唉, 個頭明明染反黑都比人話啡...... 5點半放左,,,, 同啊譚 mo文去食野-V- 反左屋企,,, Shit. 打打下qz冇啦啦停電..... 算. 再打過a_a 哈, 打左啲又停=3= 聽日要反學啦... 又要訓啦............