攰.);)

今日反學,  好悶-_-  頂,  默書囉.(
上化學, 悶到抽筋囉- -
中午反左屋企,  唉,  情緒唔多穩定囉.口.
好野.)  聽日去旅行 .D  反半日-V-
聽日去輝屋企癲-v-   哈哈.)

放學去左行左壹
之後反屋企.)
Can You Give Me A Comment ?
唔洗反學o既朋友你地會黎搵我架呵-v-
岩岩出左去,  去左50公園搵人,  好多人啵-v-'
佢地走左去唔知邊到._.
啊賢聽我鳩up -v-
由南環行到西環再去媽閣@_@  攰!_!
之後就反屋企咯~_~  聽日跑步再去接輝-v-



kenchan1996
暱稱: wK
性別: 男
國家: 澳門
地區: 風順堂區
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 1396
今日人氣: 8
累積人氣: 5251