今日反學, 好悶-_- 頂, 默書囉.(
上化學, 悶到抽筋囉- -
中午反左屋企, 唉, 情緒唔多穩定囉.口.
好野.) 聽日去旅行 .D 反半日-V-
聽日去輝屋企癲-v- 哈哈.)
放學去左行左壹
之後反屋企.)
Can You Give Me A Comment ?
唔洗反學o既朋友你地會黎搵我架呵-v-
岩岩出左去, 去左50公園搵人, 好多人啵-v-'
佢地走左去唔知邊到._.
啊賢聽我鳩up -v-
由南環行到西環再去媽閣@_@ 攰!_!
之後就反屋企咯~_~ 聽日跑步再去接輝-v-