今日又頹廢左半日-) so kai xD 哈, 我行得唔慢架啦.3. 係你地行得快咋/_\ 唉, 今曰留堂又比人罰抄. 頂, 諗通左啲啦.) 多戈啊能壹路比我怨壹路屌我.) 唉. 都唔知打咩好啦- - msn搵我多啲吹水ok?