2日都好早起身-_- 反學放學唔洗反學都冇精神!!* 我又發生左啲咩事呢? 我自己都唔知- .- 我訓唔著、遊魂同埋冇精神唔通都係因為佢!!? 今日好白痴, 釘野都釘埋自己隻手指!! 行路平行, 行多又見頭暈-0-?? 都冇咩心機啦. 祝今個月啲fd生日快樂啦;)