今日咳左成日;( 中午去左啊能屋企. 唉, 人生中太多不如意o既事啦, 如果咩都可以簡簡單單咁幾好;> 下午反到學校, 好撚悶'-' 放學又唔知有咩做;< 唉, 都唔知想點... 好需要朋友o既傾訴xP